Podstawa programowa w naszym przedszkolu realizowana jest w godzinach 7.00 - 12.00
Ramowy rozkład dnia - grupa I, II
7.30 - 8.15 | Schodzenie się dzieci. Zabawy w kącikach zainteresowań, ćwiczenia oddechowe, słuchowe i manualne, gry i zabawy usprawniające myślenie i mowę dziecka, zabawy integracyjne. |
8.15 - 8.30 | Zabawy ruchowe przy muzyce. |
8.30 - 9.00 | Przygotowanie do śniadania, ćwiczenia samoobsługowe w łazience, śniadanie. |
9.00 - 9.30 | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową: zajęcia edukacyjno - wychowawcze, zabawy dydaktyczne, tematyczne, konstrukcyjno- manipulacyjne, plastyczne, muzyczne. |
9:30 - 11:15 | Zabawy swobodne i zorganizowane, zajęcia i zabawy w ogrodzie przedszkolnym. |
11:15 - 11:30 | Przygotowanie do obiadu. |
11:30 - 12:00 | Obiad. |
12:00 - 14:00 | Poobiedni odpoczynek. Słuchanie muzyki relaksacyjnej i bajek. |
14:30 - 15:00 | Przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek. |
15:00 - 17:00 | Zajęcia indywidualne lub w zespołach, gry dydaktyczne. Praca korekcyjno - wyrównawcza, praca z dzieckiem zdolnym. Zabawy swobodne w sali i na przedszkolnym placu zabaw. Rozchodzenie się dzieci. |
Ramowy rozkład dnia - grupa III, IV, V
6.30 - 8.15 | Schodzenie się dzieci do przedszkola, zabawy swobodne służące realizacji pomysłów dzieci, rozmowy okolicznościowe, praca indywidualna wspierająca rozwój dziecka |
8.15 - 8.30 | Zabawa ruchowa lub ćwiczenie poranne; przygotowanie do śniadania- czynności samoobsługowe (kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych) |
8.30 - 9.00 | Śniadanie, czynności samoobsługowe |
9.00 - 9.50 | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową, zajęcia i zabawy edukacyjne |
9:50 - 10:20 | Zabawy swobodne i ruchowe, prace porządkowe, czynności samoobsługowe. |
10:20 - 11:20 | Pobyt na świeżym powietrzu, spacery, gry i zabawy inspirowane przez dzieci, obserwacje przyrodnicze; przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych- zabawy w sali zabaw lub sali gimnastycznej. |
11:20 - 11:30 | Przygotowanie do obiadu (kształtowanie i utrwalanie nawyków higienicznych i działań prozdrowotnych), czynności samoobsługowe. |
11:30 - 12:00 | Obiad. |
12:00 - 14:00 | Ćwiczenia relaksacyjne, ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań , zabawy tematyczne, zabawy w terenie. |
14:00 - 14:30 | Przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek. |
14:30 - 16:30 | Zabawy swobodne w sali lub ogrodzie przedszkolnym; praca indywidualna wspierająca rozwój dziecka, indywidualny kontakt z rodzicami, rozchodzenie się dzieci. |