Grupa I 

           Nauczycielki:   mgr Krystyna Winnicka 

                                     mgr Joanna Żygieło

                                    mgr  Anna Kalinowska

Pomoc nauczyciela:   Anna Cylwik

Woźna oddziałowa:    Grażyna Mazewska   

Godziny pracy grupy:

 Pn.  8.00-15.30      
 Wt.  8.00- 15.30    
 Śr.   8.00- 15.30       
Czw. 8.00- 15.30                                                           
Pt.     8.00-15.00    
 

 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

DRODZY RODZICE

Konsultacje możliwe są poprzez kontakt telefoniczny: 85 742 69 78 w poniedziałki i piątki w godzinach 12.30-13.30 lub po wcześniejszym ustaleniu terminu konsultacji indywidualnej na terenie przedszkola z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa.


Zamierzenia edukacyjne na miesiąc KWIECIEŃ

1.Wiosna w ogródku

2. W wiejskiej zagrodzie

3. Moje emocje

4. Wiosną dbamy o zdrowie

EDUKACJA DOMOWA

Zapraszamy na mini blog naszej grupy, gdzie będą umieszczane karty do pracy w domu.

Zajęcia z projektu unijnego:

projekty/przyjazna_nauka/realizacja/madry_przedszkolak/grupa_1__2_Misie


W naszym ogródeczku zrobimy porządki, 
zrobimy porządki, zrobimy porządki. 
Wygrabimy ścieżki, przekopiemy grządki, 
przekopiemy grządki, raz, dwa, trzy. 
Potem w miękką ziemię włożymy nasionka, 
włożymy nasionka, włożymy nasionka. 
Będą się wygrzewać na wiosennym słonku, 
na wiosennym słonku raz, dwa, trzy. 
Przyjdzie ciepły deszczyk i wszystko odmieni, 
wszystko odmieni, i wszystko odmieni. 
W naszym ogródeczku grządki zazieleni, 
grządki zazieleni, raz, dwa, trzy
 

Wiersz "Co zrobić aby być zdrowym?"

Co zrobić, aby zdrowym być?

Na przykład dużo wody pić.

Jeść owoce i warzywa,

Gdyż to na cerę dobrze wpływa.

Dużo biegać, dużo ćwiczyć,

Aby więcej już nie przytyć.

Zjadać jabłko i marchewkę

Zeby ładną mieć sylwetkę.

Unikać produktów z konserwantami,

A na deser zajadać się owocami.

Każdy człowiek to samo ci powie,

Że najważniejsze w życiu jest przecież zdrowie.

 

 


Założenia zajęć języka angielskiego

Kwiecień

Tematy zajęć:

1. „Food”-poznanie nazw wybranych produktów spożywczych

2. „Food”- utrwalenie nazw produktów spożywczych podczas zabaw ruchowych

3. „Food”-utrwalenie nazw produktów spożywczych podczas aktywnego słuchania piosenek w języku angielskim

4. „Count” - utrwalenie umiejętności poprawnego liczenia w zakresie 6

Poznane słownictwo: apples, pears, bananas, cheese, bread, milk

 

Vegetable song (fragment)

Carrot (carrot) - Cabbage (cabbage) - Broccoli (broccoli)

(One - two - three)

Let's chop some carrots

(Carrots na - na - na)

Let's chop some Cabbage

(Cabbage na - na - na)

Let's chop some Broccoli

(Broccoli na - na - na)

(Some vegetables for you and me)

Carrot - Cabbage - Broccoli

(Carrot - cabbage - broccoli)

(Some vegetables for you and me)

And we sing na - na - na

(Na - na - na)

And we sing na - na - na

(Na - na - na)

(Vegetables for you) (You!)

(Vegetables for me) (Me!)

(Vegetables for you and me)


 

 

Zapraszamy na naszego mini BLOGA
"Z życia naszej grupy ..."